دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل
دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل
 

.

Xilisoft Video Converter Ultimate نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای با کاربردی آسان برای تبدیل انواع فرمت های رایج ویدئویی می باشد. این نرم افزار کاربر را قادر می سازد به راحتی روی اکثر فرمت های صوتی و تصویری احاطه کامل داشته باشد و بتواند اکثر این فرمت ها را به یکدیگر تبدیل کند. این نرم افزار تمامی فرمت های رایج را پشتیبانی می نماید. با کمک این برنامه جدا از تبدیل می توانید فیلم ها و صوت ها را به یکدیگر بچسبانید و یا از یکدیگر جدا کنید. گذشته از تبدیل فرمت که کار اصلی این نرم افزار است، وظایف جانبی آن مانند جدا کردن و چسباندن قطعات مختلف فیلم به یکدیگر، قرار دادن افکت ها و قرار دادن زیرنویس برای فیلم ها را می توان نام برد. کیفیت فوق العاده بالا در تبدیل فرمت در کنار سرعتی بی نظیر باعث می شود فکر استفاده از نرم افزارهای دیگر را از ذهن خود بیرون کنید. پشتیبانی از فرمت های HD و SD و تبدیل فرمت آنها باعث هرچه کاملتر شدن نرم افزار می شود. تبدیل فرمت ویدیو ها و موزیک ها برای دستگاه های مالتی مدیا مانند iPod, iPhone, PSP و … را نیز پشتیبانی می کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید بر روی فیلم ها واترمارک و زیرنویس قرار دهید. قرار دادن عکس ها و فیلم ها در کنار یکدیگر و ساخت فیلم نیز شاید از بی نظیرترین قابلیت های این نرم افزار باشد.

 


ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

ACDSee نرم افزار بسیار قدرتمند جهت مشاهده، مدیریت، ویرایش، انتشار و سازماندهی فرمت های مختلف تصاویر می باشد. اکثر کاربران نسخه های مختلفی از این نرم افزار را در چند سال اخیر تجربه نموده و می توان به جرأت بیان نمود که ACDSee از آن دسته نرم افزار هایی است که هر کاربر پس از نصب ویندوز بروی سیستم خود نصب می کند و در یک جمله نرم افزاری محبوب، مفید و پرکابرد می باشد. این نرم افزار محیطی فوق العاده ایده آل را جهت کار و بایگانی فرمت های مختلف تصاویر را در اختیار عکاسان و آتلیه داران و کاربران معمولی قرار می دهد و با قابلیت های جدیدی که به این نرم افزار اضافه شده تقریبا تمام کارائی های ممکن جهت کار ویرایش، مدیریت، مرور و سازماندهی فرمت های مختلف تصویری را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین در نسخه ی جدید پشتیبانی حرفه ای از فرمت های نسبتاً جدید عکاسی نیز گنجانده شده است.

 

 


ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

.

Glary Utilities Pro مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزایش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. به وسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. از این گذشته این نرم افزار دارای آیتم هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم شروع به کار می نماید و عزل کردن برنامه ها می باشد.

 

 


ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
 

.

Winamp نرم افزار سریع، راحت و کاربر پسند پخش صوت در ویندوز می باشد که علاوه بر پخش mp3 توانایی پخش فایل های صوتی (OGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc) فایل های تصویری (AVI, ASF, MPEG, NSV) را نیز دارا می باشد. از قابلیت های Winamp سری پنج می توان به سازگاری با Winamp 2 Plug-ins ، پشتیبانی از پوسته های Winamp 1.x/2.x و پوسته های Winamp 3، رقص نور های جذاب، کتابخانه فایل های صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

شرکت Kaspersky یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی است که یکی از محصولات پرطرفدار آن Kaspersky Internet Security می باشد. چند روز پیش لابراتوار کاسپراسکای نسخه جدید اینترنت سکوریتی معروف خود را منتشر کرد. این اینترنت سکوریتی یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها امنیتی است که با نصب آن بر روی سیستم محافظت کامل سیستم شما در زمانی که در اینترنت به سر می برید به صورت کامل فراهم می شود. این برنامه قادر است تا مانع نفوذ هکرها به داخل سیستم شما شود و با شیوه های مختلف راه نفوذ آنها را ببندد. علاوه بر این خود این نرم افزار شامل برنامه های امنیتی دیگری از قبیل Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield و … می باشد که هر یک از آنها امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم می کنند. همچنین دارا بودن یک دیواره آتش بسیار قوی در این برنامه سبب می شود تا علاوه بر دفع حملات هکرها و فایل های مخرب، تمام اتصالات شبکه و رفت و آمد های اینترنتی شما کنترل شود تا اگر فایل مخربی قصد نفوذ و یا اجرا از طریق نرم افزار مرورگر سیستم را داشت نابود گردد. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه قابلیت اسکن اتوماتیک هارد برای شناسایی و حذف ویروس ها و دیگر بد افزارها می باشد. با آپدیت روزانه این اینترنت سکوریتی و دریافت جدید ترین اطلاعات در رابطه با ویروس های جدید از شرکت سازنده، میتوانید نرم افزار امنیتی سیستم خود را در بالاترین حد امنیتی قرار دهید.



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

 

EmEditor Professional

EmEditor Professional 12.0.1 محصول شرکت Emurasoft یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد.



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
تنظیم کننده : آرمین نصرتی / ویولون : عرفان پاشا
 

حجم:4.9 MB



منبع:www.ahang-ahang.ir



رمز:www.ahang-ahang.ir



برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید



دانلود_download





تاريخ : دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام


حجم:4.22  MB

منبع:www.ahang-ahang.ir

رمز:www.ahang-ahang.ir


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود_download
 

 





تاريخ : دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

Sound Editor Pro محصول حرفه ای شرکت NCMedia امکان ساخت و ویرایش موزیک، صوت و صداهای ضبط شده را به شما می دهد. امکاناتی از قبیل برش، کپی و جایگذاری قسمت های مختلف یک فایل صوتی و همچنین در صورت نیاز امکان اضافه کردن افکت هایی شبیه به انعکاس صدا ( Echo )، تقویت و کاهش نویز در زمان ویرایش توسط نرم افزار حرفه ای ویرایش صوت NCMedia Sound Editor Pro در نظر گرفته شده است.
این نرم افزار مالتی مدیا قابلیت کار با فایل های صوتی MP3 و Wav را دارد اما از فرمت های رایج دیگر همچون vox، gsm، au، aif، ogg، wmv نیز پشتیبانی می نماید. نرم افزار ویرایش صوت NCMedia Sound Editor Pro می تواند برای روزنامه نگاران حرفه ای و استودیو ها مورد استفاده قرار بگیرد. قابلیت نرمال سازی سطح صدا قبل از رایت بروی CD نیز از ویژگی های نرم افزار معرفی شده می باشد می باشد.



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonky ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .
نرم افزار MediaMonky با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

 

 


ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
 

.

WirelessKeyView یک نرم افزار رایگان ساخته ی شرکت NirSoft می باشد که با آن شما می توانید رمز WPA-PSK شبکه های بی سیمی که قبلاً به آنها متصل شده اید را بازگردانی کنید توجه داشته باشید که این نرم افزار یک نرم افزار هک نمی باشد و شما فقط می توانید رمز هایی که قبلاً روی کامپیوتر شما ذخیره شده اند را بازیابی کنید.

 

 


ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

Wondershare Video Editor برنامه ای ساده برای ویرایش فیلم های شماست . این برنامه با تمامی ابزارهایش شما را قادر میسازد تا فیلم خود را در حد یک فیلم هالیوودی ویرایش کنید . این برنامه قادر است فیلمهای شما را بر روی شبکه های اجتماعی و سرویسهای اشتراک ویدئو به اشتراک بگزارد تا لحظات خود را با دیگران تقسیم کنید همچنین این برنامه توانایی ذخیره فیلم را بر روی دستگاهای دیگه مانند Ipod و .. همچنین رایت به صورت CD و DVD را دارا میباشد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

می توانید ویدئوی گیم پلی این بازی را با کیفیت ۷۲۰p در ادامه مطلب دریافت نمایید.

Arena Wars 2 یک بازی استراتژی-دفاعی می باشد که توسط شرکت Just A Game GmbH ساخته شده است در این بازی شما کنترل یک پایگاه نظامی پیشرفته را بدست دارید و باید از مقر خود حفاظت کنید و با حمله به پایگاه دشمن از نفوظ آنها به پایگاه خود جلوگیری کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنیدبرای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

نسخه ی ۲٫۱۲٫۱ اضافه شد “۱۳۹۱/۰۶/۲۵″

SeaMonkey یا همان “گنجشک دریا” نرم افزاری که تمام کاربردهای یک مرورگر اینترنت خوب را داراست

همچنین قابلیت های یک نرم افزار مدیریت Email ایمیل در آن گنجانده شده است.

یک ابزار خوب برای گروهای خبری می باشد تا بدون نیاز به برنامه های جانبی به راحتی بتوانند کار خود را انجام دهند.

امکان استفاده به عنوان نرم افزار پیام رسان…

 

 
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید…


ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

.

مجموعه آیکن های ویندوز ۸ که شامل ۲۲۰۰ آیکن بکار رفته در این ویندوز میباشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

 


ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:سپید دانلود,
ارسال توسط پیام

دانلود نرم افزار نمایش فیلم های سه بعدی - SAMedia3D Player v1.0

| دانلود نرم افزار نمایش فیلم های سه بعدی – SAMedia3D Player v1.0.0.7 |

در این ساعت در سایت سپید دانلود نرم افزاری را با عنوان SAMedia3D Player v1.0.0.7 برای دانلود شما عزیزان آماده نموده ایم. شما با این نرم افزار معروف و پرکاربرد قادر خواهید بود تا هرنوع فایل ۳ بعدی را به راحتی مشاهده کرده و از آن لذت ببرید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای نمایش فیلم های ۳ بعدی می باشد که شما با استفاده از آن میتوانید فیلم های ۳ بعدی را با کیفیت بسیار عالی و با بالاترین رزولیشن تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ در کامپیوتر خود تماشا کنید. قابلیت مهم این نرم افزار امکان نمایش فیلم های معمولی یا همان ۲ بعدی به صورت ۳ بعدی می باشد. در واقع فیلم های دو بعدی شما پس از اجرا در محیط این برنامه به شکل سه بعدی و خیلی واقعی تر نسبت به قبل نمایش داده می شوند. همچنین این نرم افزار دارای عینک های مختلفی به رنگ های قرمز/ فیروزه ای، سبز/بنفش، زرد/آبی و… می باشد که میتوانید با انتخاب هر کدام از آنها فیلم را با ویژگی های عینک مورد نظرتان تماشا کنید. علاوه بر این پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی نظیر asf, avi, flv, m2ts, m4v, mp4, mkv, mov, mpg, mpeg, wmv, webm, vob و … یکی دیگر از ویژگی های این برنامه به شمار میرود که میتوان به آن اشاره نمود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

دانلود انیمیشن پاندای کونگ فو کار دوبله فارسی

دانلود انیمیشن پاندای کونگ فو کار دوبله فارسی

| تا قسمت ۱۵ اضافه شد | 

| دانلود رایگان انیمیشن سریالی پاندا کونگ فو کار Kung Fu Panda Legends of Awesomeness با دوبله فارسی |

 

نام انیمیشن : Kung Fu Panda Legends of Awesomeness ( پاندای کونگ فو کار با دوبله فارسی )

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، کمدی

حجم : هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip 720p ، MKV

دوبله فارسی : دارد

خلاصه داستان : انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام “افسانه های شگفت انگیز” که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و…

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید…



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
ارسال توسط پیام

KMplayer یک پخش کننده صوتی و تصویری فوق العاده قدرتمند، زیبا، سبک و رایگان بوده که توانایی پخش تمامی فرمتهای صوتی و تصویری مانند فرمتهای VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV , MP3 , Wav, MP4 , MPGE و… را دارا میباشد، این پلیر قدرتمند در سال ۲۰۰۸ توسط شرکت Pandora تولید و عرضه گردید.

برای دانلود KPMlayer و مشاهده سایر امکانات به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

برخی از ویژگیهای KMPlayer:

- امکان نمایش زیر نویس ها
- امکان تغییر قالب و تم برنامه
- امکان تعریف کردن codec های جدید برای آن
- ظاهری شبیه به Winamp با همان سادگی و قدرت بیشتر از آن
- استفاده کم از منابع سیستم مانند رم ، CPU و ..
- سرعت بالای اجرا و پخش فایل های شما
- امکان نمایش بصورت نوار کوچک بر روی صفحه ویندوز شما
- امکان استفاده از کلیدهای میانبر برای کار با قسمت های مختلف برنامه
- اضافه شدن زبان شیرین فارسی و سایر زبان ها
- و …

 دانلود : دانلود رایگان با لینک مستقیم

 حجم : ۲۳٫۱۸MB

پسورد : 

www.p30af.com



تاريخ : شنبه 22 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

دانلود بازی بی نظیر PES 2013 با لینک مستقیم و کرک تست شده
 Pro Evolution Soccer 2013
(بخش ویژه سپید دانلود )
شامل دو  نسخه ی RELOADED و  SKIDROW

سریبازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.

بازی Pro Evolution Soccer  بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد


  

ادامه مطلب دانلود PES 2013 با لینک مستقیم و کرک تست شده - Pro Evolution Soccer 2013


ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

دانلود رایگان پچ جدید بازی PES 2013 ، با لینک مستقیم PESEdit 2013 Patch 1.2

 

 


پچ بازی Pes 2013

پچ جدید بازی PES 2013 با نام PESEdit 2013 Patch 2.0 منتشر شد. این پچ ها همواره پس از انتشار رسمی بازی ، عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات و رفع مشکلات و باگهای احتمالی آپدیت کند. شما هم اکنون می توانید آخرین پچ منتشر شده از این بازی PES 2013 محبوب را از سایت اراز دانلود با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

تغییرات جدید در پچ PESEdit 2013 Patch 2.0 :

-      اضافه شدن DLC 2.0 به همراه انتقالات کامل تابستانی + کفشهای جدید
-      اضافه شدن بیش از ۲۵۰ چهره جدید (در کل ۴۳۰ چهره)
-      اضافه شدن کیت تیم های Aston Villa, Chelsea, Everton, Fulham, Newcastle, Norwich, Reading, Sunderland, Swansea, Tottenham, West Ham, Wigan

و …

 براي دريافت فايل به ادامه مطلب مراجعه نماييد...



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 22 مهر 1391برچسب:patch pes 2013 pes 2013 آخرین پچ pes 2013 جدیدترین اپدیت pes 2013 جدیدترین پچ pes 2013 دانلود پچ جدید pes 2013 پچ PESEdit 2013 Patch آخرین نسخه پچ PES 2013 آخرین ورژن PESEdit 2013 آخرین ورژن پچ pes 2013 آخرین پچ pes 2013 آخرین پچ بازی PES 2013 آخرین پچ پس 2013 آپدیت بازی PES 2013 آپدیت جدید PES 2013 جدیدترین ورژن PESEdit 2013 جدیدترین پچ pes 13 جدیدترین پچ pes 2013 جدیدترین پچ بازی pes 2013 دانلود آخرین پچ PES 2013 دانلود آپدیت PES 2013 دانلود آپدیت Pro Evolution Soccer 2013 دانلود جدید پچ pes 13 دانلود جدید پچ pes 2013 دانلود جدیدترین patch PES 2013 دانلود جدیدترین پچ PES 2013 دانلود رایگان PES 2013 دانلود رایگان آخرین پچ pes 2013 دانلود رایگان پچ pes 2013 دانلود رایگان پچ بازی PES 2013 دانلود رایگان پچ جدید pes 2013 دانلود مشکل گزارشگر pes 2013 دانلود پج pes 2013 دانلود پچ PES 2013 دانلود پچ برای PES 2013 دانلود پچ جدید PES 13 دانلود پچ جدید PES 2013 دانلود پچ جدید برای PES 2013 دانلود پچ جدید پس 2013 دانلود پچ جدید پی اس 2013 دانلود پچ های pes 2013 دانلود پچ های جدید PES 2013 دانلود پچ های جدید بازی pes 2013 پچ pes 2013 پچ آخر pes 2013 پچ تیم جدید برای بازی pes 2013 پچ جدید pes 2013 پچ جدید از pes 2013 پچ جدید دانلود pes 2013 پچ جدید کونامی پچ صورت جدید برای بازی pes 2013 پچ لباس برای بازی pes 2013 پچ لباس پس 2013 پچ نقل و انتقالات بازیکنان در pes 2013 پچ پس 2013 پچ کفش جدید برای بازی pes 2013 پچ کیت جدید برای بازی pes ,
ارسال توسط پیام
 

.

کلید های جدید اضافه شد “۱۳۹۱/۰۴/۳۱″

معرفی: ESET Smart Security یکی از محصولات کمپانی ESET است که کاربران ، امروزه آن را با نام Nod32 می شناسند. Base این شرکت در کشور چک اسلواکی و در شهر براتیسلاوا می باشد. در سال ۱۹۹۲ با ارائه نخستین محصول خود با نام ESET NOD 1.0 شروع به کار کرد. NOD مخفف یک عبارت محلی است: Nemocnica na Okraji Disku که معنی “بیمارستانی در انتهای Disc” می دهد! اشاره به سریال تلویزیونی “بیمارستانی در انتهای شهر” یا همان Nemocnice na kraji města دارد که در  آن کشور در سال ۱۹۷۷ یک سریال تلویزیونی پر بیننده با مضمون درام بود و رابطه بین دکترها و مریض هایشان را به تصویر می کشید.

مزایای این ورژن: نصب سریع و به روز رسانی ساده ، اشغال حافظه کمی از CPU ، به روز رسانی اتوماتیک ، قابلیت ذخیره فایل های Update شده این نرم افزار  برای استفاده در دفعات بعدی و یا در کامپیوترهای دیگر ، عدم ایجاد مزاحمت در هنگام اجرای برنامه ها ، سازگار با Crack نرم افزارها ، سازگار با شبکه و Uninstall ساده ، توانایی غیرفعال کردن برنامه.

معایب این ورژن: عدم توانایی بالا در شناخت و حذف Trojan ، عمر کوتاه Username و Password ها جهت به روز رسانی.

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
 

.

فایل آپدیت آفلاین بروز شد ۱۳۹۱٫۰۷٫۰۱* ساعت ۱۴:۲۷

رایگان، بدون زحمت، نرم افزار امنیتی برای کامپیوتر شما

مایکروسافت سکوریتی اسنشالز (به انگلیسی: Microsoft Security Essentials) یک نرم‌افزار ضدویروس رایگان است که توسط شرکت مایکروسافت برای محافظت کاربران سیستم‌عامل ویندوز در برابر ویروس‌ها، جاسوس‌افزارها، روت‌کیت‌ها و تروجان‌ها ایجاد شده‌است. این نرم‌افزار جایگزین نرم‌افزارهای ویندوز لایو وان‌کر و ویندوز دیفندر گردید که اولی یک ضدویروس تجاری و دومی برای حفاظت کاربران در برابر جاسوس‌افزارها و آگهی‌افزارها بود. دو شرکت سیمانتک و مک‌آفی اعلام کردند که مایکروسافت سکیوریتی اسنشالز بهتر از محصولات آنها نیست در حالیکه شرکت ای‌وی‌جی نظر مثبتی در مورد آن بیان داشته‌است ودر مجموع نظر اکثر کارشناسان در مورد این نرم‌افزار با توجه به مصرف کم منابع سیستمی و رایگان بودن آن مثبت است.



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
 

.

نسخه ی ۱۱٫۵٫۰٫۲۲۸ اضافه شد ۱۳۹۱/۰۳/۱۶

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger(یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است. چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است. تقویت صدا برای چت به صورت صوتی، بازی با دوستان در یاهو مسنجر، رادیو زیبا و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در  این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger:
- اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
- نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسکن خودکار فایل های انتقالی با آنتی ویروس قدرتمند نورتون
- نمایش عکس‌های فلیکر به صورت یک اسلاید شو
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- ارتقای گرافیک لیست دوستان
- تلفیق با نرم افزار پیغام رسان مایکروسافت Windows Live (MSN) Messenger، شما می توانید آی دی MSN دوستان خود را در یاهو مسنجر اضافه کنید و از وضعیت آنلاین بودن آنها مطلع شوید و با آن ها چت کنید!
- امکان ارسال و دریافت فایل هایی تا سقف ۲ گیگا بایت از طریق مسنجر
- تماس رایگان تلفنی بین دو کامپیوتر (PC-to-PC) و تماس بین کامپیوتر و تلفن با کمترین هزینه
- فوروارد تماس به ارئه‌دهندگان خدمات VoIP
- پلاگین (Plugins) های ویژه برای Yahoo! services, eBay, Amazon.com
- داشتن پوسته‌های جدید
- خندانک‌های جدید
- و …



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
 

.

نسخه ی ۵٫۱۰٫۰٫۱۱۶ نصب آفلاین اضافه شد.

۱۳۹۱٫۰۵٫۱۱

Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
 

.

Aurora 3D Presentation یک نرم افزار حرفه ای و کاربردیست که برای ایجاد اسلاید شو های سه بعدی طراحی شده است. شما می توانید به آسانی اسلاید شو هایی برای تصاویر، متن، فیلم، مدل و داده های خود ایجا کنید و از میان الگو های موجود، سبک نشان داده شدن محتوای اسلایدشوهای خود را انتخاب کنید.
شما می توانید قالب ها و استایل های بسیاری را برای همه ی اشیاء خود انتخاب کنید. افکت های سه بعدی ویژه ای نظیر: Glass and Metal reflection, Gradient, Particle و … که در این نرم افزار گنجانده شده است یک تجربه جدیدی از کار با نرم افزار های سه بعدی را برای شما به ارمغان می آورد.
با استفاده از نرم افزار Aurora 3D Presentation دیگر نیازی نیست برای طراحی اسلاید شوهای سه بعدی زمان زیادی را صر ف کنید و یا اینکه از فکر خود زیاد استفاده کنید، بلکه تنها کافیست حالت مورد نظر خود برای اسلایدشو ها را انتخاب کنید و مطالب و تصاویر مورد نظر خود را به اسلاید شو ها اضافه کنید و  سپس به آسانی با استفاده از نرم افزار طراحی خود را کامل کنید. به این ترتین شما می توانید بدون نیاز به هیچ گونه طراحی سه بعدی خاصی و نیز بدون نیاز به هیچ آموزش ۳D خاصی اسلاید شوهای زیبایی را طراحی کنید. این نرم افزار بسیار شبیه به PowerPoint است، البته نسخه ی پیشرفته تر و بهتری از آن می باشد و شما را قادر می سازد تا بهترین اسلایدشو های حرفه ای را طراحی کرده و به معرض نمایش درآورید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aurora 3D Presentation:
- وجود افکت های سه بعدی ویژه ای نظیر: Glass and Metal reflection, Gradient, Particle و …
- عدم نیاز به هیچ گونه آموزش خاصی
- طراحی و خلق Presentation های سه بعدی
- بهره گیری از متن ها، تصاویر، موزیک ها، فیلم ها و … در پروژه ها
- وجود قالب ها و استایل های از پیش تعریف شده برای اشیاء
- وجود افکت های سه بعدی به منظور متحرک سازی
- صرفه جویی در زمان شما برای طراحی اسلاید شوهای سه بعدی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و …

 

 


ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

| ویندوز,سیستم عامل

 

نسخه ی نهایی ویندوز ۸ که پیش از انتشار رسمی، لو رفته است، بر روی سایت قرار گرفت!

کرک این نسخه بروری سایت قرار گرفت

نسخه نهایی ویندوز ۸ که قرار است در ۵ آبان ماه بصورت رسمی منتشر شود، تنها یک روز پس از ارائه آن به شرکای نرم‌افزاری مایکروسافت به بیرون درز کرد. مایکروسافت همواره نسخه نهایی سیستم‌عامل خود را پیش از انتشار عمومی در اختیار برخی از تولید کنندگان قرار می‌دهد و همیشه چند روز پس از ارائه این نسخه، شاهد انتشار غیر قانونی آن هستیم. حالا نسخه نهایی ویندوز ۸ نیز به بیرون درز کرده است.
اگر شما هم قصد دارید ۲ ماه و نیم قبل از انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸ آن را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید، هم اکنون می توانید آن را از مرکز دانلود دریافت کنید.
ویندوز ۸ با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی ۲۵ سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.

 


ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
 

.

Windows 8 Permanent Activator KJ می تواند برای همیشه تمام نسخه های ویندوز ۸ که به تازگی منتشر شده است را فعال کند و تمام محدودیت های آن را بردارد.

 

 


ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
 

.

LONGMAN Dictionary of Contemporary English 5th Edition پنجمین ویرایش از فرهنگ لفت معروف انگلیسی به انگلیسی لانگمن می باشد که بسیاری از دانشجویان و علاقه مندان به زبان انگلیسی از آن استفاده می کنند بی شک می تواند گفت که این فرهنگ لغت یکی از کاملترین فرهنگ لغت های انگلیسی به انگلیسی می باشد.



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
 

.

آخرین نسخه ی Stable اضافه شد “۱۳۹۱/۰۶/۲۵″

مرورگر وب جدید Google Chrome – گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
 

.

نسخه ی ۱۱٫۴٫۴۰۲٫۲۷۸ Stable اضافه شد.

۱۳۹۱/۰۶/۲۹

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و … ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر – Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شون.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player:
- ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
- پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3
- افزایش کارایی
- و …

 


ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
 

نسخه ی  ۶٫۱۲٫۱۹ قرار داده شد

۱۳۹۱/۰۶/۲۳

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از هزاران کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

درباره : بازی کامپیوتری , مسابقه ای ,



دانلود بازی فیفا ۱۳

| دانلود نسخه نهایی fifa 13 با لینک مستقیم

kimia

پس از انتشار بازی pes 2013 این بار سایت اراز دانلود مفتخر است که جز اولین سایت های فارسی باشد که نسخه نهایی فیفا ۱۳ را اماده ی دانلود با لینک مستقیم می سازد.

در فیفا ۱۳ همانند ورژن های قبلی سعی شده است تا گرافیک و هوش مصنوعی بازی افزایش پیدا کند تا گیمر ها احساس لذت بیشتری از یک مجازی سازی فوتبال ببرند.از تغییرات مفید دیگری که در این بازی صورت گرفته است امکان دریبل های بهتر است که باعث می شود بازکن در هنگام تک به تک شدن با دروازه بان انتخاب های بیشتری داشته باشد.از دیگر ویژگی های بارز می توان به امکانات بیشتر بازی انلاین و EA Sports Football Club اشاره کرد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز fifa 13

1.CPU with Dual core processor (Core duo 2 or better)
Intel Core2Duo @ 1.8Ghz on Windows® Vista SP1 / Windows®
۲٫۲ GB of RAM
3.ATI Radeon™ HD 3600, NVIDIA GeForce 6800 GT + 256 MB + vram
DirectX® ۹٫۰c Compatible 3D accelerated 256 MB video card or equivalent (must support Shader Model 3.0 or above)
4.DirectX® ۹٫۰c Compatible Sound Card
6.512Kbps or greater broadband connection for online gameplay
7.MS compatible mouse
8.Keyboard
9.Please note that 16 bit colour is not supported
10.Required Operating Systems:
Windows® Vista, Windows 7
Note that Windows 95, Windows 98, Windows 2000, Windows ME, Windows NT 4.0 and Windows XP are not supported.
11.Required Software:
DirectX 9.0c

 

دانلود بخش ۱: لینک مستقیم

دانلود بخش ۲: لینک مستقیم

دانلود بخش ۳: لینک مستقیم

دانلود بخش ۴: لینک مستقیم

دانلود بخش ۵: لینک مستقیم

دانلود بخش ۶: لینک مستقیم 

دانلود بخش ۷: لینک مستقیم

رمز: www.p30day.com

توجه:هنوز کرک فیفا ۱۳ ارائه نشده است که در صورت انتشار در سایت به صورت جدا اماده دانلود می شود.





ارسال توسط پیام

درباره : صوتی , موسیقی ,



دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد یاوری با همراهی مجتبی اسماعیلی به نام عشق نافرجام

( ترانه : بهمن آرامی ، آهنگ و تنظیم : آرمان اسماعیلی )
( مرکز پخش کمپانی رویال )


محمد یاوری مجتبی اسماعیلی عشق نافرجام

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

محمد یاوری - مجتبی اسماعیلی - عشق نافرجام

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

محمد یاوری - مجتبی اسماعیلی - عشق نافرجام

 

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64

محمد یاوری - مجتبی اسماعیلی - عشق نافرجام

 

دانلود آهنگ با کیفیت WMA 32

محمد یاوری - مجتبی اسماعیلی - عشق نافرجام

 





ارسال توسط پیام

درباره : بازی کامپیوتری , مسابقه ای ,



کمیاب دانلود

سیستم عامل: PC

نوع  فایل : دی وی دی کامل

زبان : English

ناشر : Iceberg Interactive

درجه بندی سنی : 12

قابلیت آنلاین : ندارد

فکر می کنم شما آنچه در آن آزاد با بهترین طول می کشد؟ تجربه عجله از کشیدن کلاهبرداری شگفت انگیز است، حرکت می کند و combos به عنوان یکی از بزرگترین فوتبالیست؟ جهان در مجوز رسمی کریستیانو رونالدو؟ بازی آزاد است. برای اولین بار، کریستیانو رونالدو؟ آزاد به ارمغان می آورد همه از رونالدو؟ مهارت های فوتبال منحصر به فرد و سبک را به یک PC شگفت انگیز / بازی مک. بسته بندی شده با صدها نفر از حقه ها و چالش ها، حالت های گیم پلی متعدد و در دنیای واقعی مکان های مختلف، کریستیانو رونالدو؟ آزاد بازی نهایی به آزمون مهارت های فوتبال خود را به حداکثر می باشد! این بازی ترکیبی از عمل ریتم و کنترل آسان اجازه می دهد تا بازیکن را به جلو و بارهای از ترفندهای مختلف، گرفته شده از حرکت reallife آزاد فوتبال!

download مجموعه نرم افزارهاي بازيابي اطلاعات The Best Data Recovery Software لینک دانلود 161,47 مگابایت





ارسال توسط پیام

 

Techsmith SnagIt

SnagIt 11.1.0.248 ضبط و عكس برداری از صفحه ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش های الكترونیك مخصوصاً آموزش های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیك با محیط كار آشنا می شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش دیده می شود . حال وجود یك نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش الكترونیك كمك خواهد كرد.
SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

دختری که در زمان پرش می‌کرد (به ژاپنی: 時をかける少女 Toki o Kakeru Shōjo) یک فیلم انیمه‌ای در سبک علمی تخیلی و رمانتیک، محصول سال ۲۰۰۶ ژاپن به کارگردانی مامورو هوسودا و نوشته ساتوکو اوکودرا. دختری که در زمان پرش می‌کرد دنباله رمانی است با همین نام که در سال ۱۹۶۷، توسط یاسوتاکا سوتسو نوشته شده است. هسته اصلی داستان که دختری با قدرت سفر در زمان است پابرجا است، اما شخصیت‌ها و داستان، با رمان آن متفاوت است. این فیلم توسط استودیوی مدهاوس تولید و توسط کادوکاوا هرالد پیکچرز منتشر شده است.

برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:Kiyoshi Yoshida, Madhouse, Mamoru Hosoda, The Girl Who Leapt Through Time, Yasutaka Tsutsui, انیمه The Girl Who Leapt Through Time 2006 دختری که در زمان پرش می کرد با کیفیت بلوری و 2 زبانه همراه با زیرنویس فارسی, انیمه دختری که در زمان سفر می کرد, دختری که در زمان پرش می کرد, زیرنویس انیمه The Girl Who Leapt Through Time, زیرنویس فارسی انیمه The Girl Who Leapt Through Time, زیرنویس فارسی انیمه Toki o Kakeru Shōjo, زیرنویس فارسی انیمه دختری که در زمان پرش می کرد, زیرنویس پارسی انیمه The Girl Who Leapt Through Time, زیرنویس پارسی انیمه Toki o Kakeru Shōjo, زیرنویس پارسی انیمه دختری که در زمان پرش می کرد,
ارسال توسط پیام

.

THE KING OF FIGHTERS-i 2012 بازی برای گوشی های موبایل که از سیستم عامل iOS بهره می برند می باشد این بازی در سبک مبارزه ای-تن به تن یکی از اولین بازی ها در این سبک بوده است.

برای دانلود به ادامه دانلود بروید


ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
آخرین مطالب