دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل
دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل

تبادل لینک با سایت های معروف

Kingsoft Antivirus یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه تشخیص و پاکسازی تمامی تروجان ها و ویروس ها می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت جنرال دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا همیشه از سیستم خود محافظت کنید. چرا که این نرم افزار از فن آوری بسیار پیچیده ای برخوردار است و عملکرد بسیار سریع دارد و می تواند تمامی تروجان ها و ویروس هایی که سبب آسیب رساندن و سرقت اطلاعات از درون سیستم شما می شوند را شناسایی و سپس آنها را از بین ببرد. در واقع این نرم افزار می تواند تمامی بدافزارها , کیلاگرها , ابزارهای جاسوسی مختلف , روکیت ها , کرم ها و سایر ابزاری که ممکن است به شما آسیب بزند را با سرعت باور نکردنی شناسایی کند و سپس آنها را حذف کند و در زمان جستجو سبب کند شدن سیستم شما نشود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

دانلود + ادامه مطلب


ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

دانلود و تماشا بصورت آنلاین در ادامه مطلب

Polar Bears A Summer Odyssey یک مستند ۵۰ دقیقه ای از زندگی خرس های قطبی در طول ۱۲ ماه سال است وقتی به خرس های قطبی فکر می کنیم ناخودآگاه به ساد سرما و مناطق برفی می افتیم ولی هزاران سال است که خرس های قطبی خلیج هادسون تابستان را بدون برف و یخ سر می کنند آنها مجبورند تا هر سال خودشان را با آن محیط هماهنگ کنند یا اینکه به مناطق دوردست مهاجرت کنند شکار بدون یخ سخت است سرو کله زدن با حشرات موزی در زیر گرما کلافه کننده است و روبرو شدن با خرس های قویتر کاری بس دشوار است این مستند زندگی یکی از این خرس ها را به تصویر می کشد که از مادرش جدا شده است و مجبور است تابستانی بدون یخ و برف را که هر سال طولانی تر می شود را سپری کند-این غیر قابل تحمل است!



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

 

 

 

.

کرک از گروه SKIDROW قراار داده شد!

۱۰۰% تست شده!

نسخه ی کم حجم Arc قرار داده شد (توضیحات بیشتر در ادامه مطلب)

هیتمن ۵ (به انگلیسی: Hitman: Absolution) یک بازی رایانه‌ای در سبک‌های مخفی کاری و اکشن ساخته استودیو بازی‌سازی IO Interactive است که در سال ۲۰۱۲ میلادی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ منتشر شد. آخرین قسمت از مجموعه بازی‌های هیتمن تحت عنوان خون‌بها در سال ۲۰۰۶ میلادی منتشر شد. پس از کش و قوسهای فراوان شرکت Io Interactive خبر بازگشت دوباره ی صدا پیشه ی مامور ۴٧ (David Bateson) را داد .آهنگساز سری‌های قبلی هیتمن (Jesper Kyd)در این قسمت حضور ندارد و (Peter Kyed) و (Peter Peter) جایگزین او شدند. و در تاریخ ٢۴ آبان ۹۱ برای ایکس باکس ٣۶٠ و در ٣٠ آبان برای کامپیوتر شخصی عرضه شد.

داستان

اطلاعات دقیقی از داستان بازی فاش نشده امّا طبق اطلاعات بدست آمده دشمن اصلی ۴٧در این نسخه فردی بنام Black Dexter است و داستان حول محور فردی بنام ویکتوریا می چرخد. همچنین دایانا در این نسخه حضور ندارد و طی وقایعی کشته میشود و قبل مرگ از ۴٧ تقاضای محافظت از دختری بنام ویکتوریا را میکند. همچنین مراقب جدید ۴٧ فردی بنام Benjamin Travis و دستیارش Jade است.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

دانلود مداحی های دهه اول محرم 1391

|مداحی های حاج محمود کریمی ، محرم 91 ، هیأت ثارالله|
| مداحی های شب چهارم اضافه شد|

با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان امام حسین ( ع ) ، برای شما عزاداران حسینی، مداحی های مداح اهل بیت ، حاج محمود کریمی را آماده دانلود کردیم.این مداحی مربوط به شب های دهه اول محرم امسال ( 1391 ) می باشد و مداحی های هر شب در همین پست قرار داده خواهد شد

برای رفاه حال شما کاربران عزیز جنرال دانلود ، مداحی ها را به صورت جداگانه برای دانلود آماده نموده ایم.

| جنرال دانلود را در دعاها و عزاداری های خود فرا موش نفرمایید|




ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

 

PESEdit 2013 Patch 2.3 همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2013 که چندی پیش منتشر شده .

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

نسخه ی ۱۵ گیگابایتی + کرک آماده ی دریافت است.

بزودی نسخه ی ۵ گیگابایتی قرار داده خواهد شد.

کیش یک آدم‌کش ۳ (به انگلیسی: Assassin’s Creed III) یک بازی منتشر شده از سری کیش یک آدم‌کش است که توسط استودیوی یوبی‌سافت مونترال ساخته شده است . کار بر روی بازی تقریبا پس از عرضه کیش یک آدم‌کش ۲ آغاز شده است و توسط استودیوی یوبی‌سافت مونترال و با کمک شش استودیوی داخلی دیگر یوبی سافت توسعه داده شده و در تاریخ ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۲ برای ، پلی‌استیشن ۳ ، ایکس‌باکس ۳۶۰ ، وی یو منتشر شد.نسخه ی مایکروسافت ویندوز بازی نیز با تاخیری دو هفته ای منتشر خواهد شد. این بار داستان در نیمهٔ قرن ۱۸ (بین سال های ۱۷۵۳ و ۱۷۸۳) اتفاق می‌افتد ، جنگ بین تمپلار ها و قاتلین هنوز ادامه دارد و در دنیای تازه کشف شده آمریکا اتفاق می‌افتد و مهمترین موضوع این است که ما شاهد انقلاب آمریکا هستیم.  در این دوره نیروهای اشغال گر بریتانیایی با نیروهای متحد امریکایی به رهبری جورج واشینگتن در حال جنگ و مبارزه هستن در این میان یک مرد بومی آمریکایی که عضو گروه قاتلین است وارد میدان جنگ می‌شود و با فرمانده جورج واشینگتن پیمان یاری می‌بندد و او را در جنگ‌ها یاری مییکند.شخصیت اصلی بازی یک دورگه انگلیسی-آمریکایی بومی با نام انگلیسی Connor و نام بومی Ratohnhake میباشد. وی توسط قبیله Mohawk بزرگ شده است و پس از اینکه روستای محل زندگ‌اش توسط فردی ناشناس به آتش کشیده می‌شود وی برای اجرای عدالت از آنجا کوچ کرده است. بازی در شهرهایی چون بوستون و نیویورک در سال های ۱۷۵۳ تا ۱۷۸۳ جریان خواهد داشت. نقشه بازی تقریبا ۱٫۵ برابر نسخه برادری وسعت خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند مناطق تاریخی شهر را کاوش کنند و وقایعی همچون آتش سوزی بزرگ نیویورک را در طول بازی مشاهده کنند.بازی از موتور گرافیکی AnvilNext استفاده می‌کند که نتیجه ی آن بهتر شدن جلوه‌های بصری، بهبود مدل‌های کارکترها و پیشرفت هوش مصنوعی که اجازه می‌دهد در میدانهای نبرد، جنگجویان و دشمنان بیشتری حاضر باشند است. بگفته رئیس یوبی سافت : «کیش یک آدم‌کش ۳ با دادن بیشترین حق انتخاب به بازیکن و دارا بودن قهرمان جدید با گیم پلی بهتر موجب مهیج شدن بازی خواهد شد.» اولین تریلر رسمی بازی در تاریخ ۵ مارس سال ۲۰۱۲ من



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
آخرین مطالب