دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل
دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل

اگر به دنبال تغییر صفحه‌ای هستید که در حین زنگ خوردن گوشی‌تان به‌شما نمایش داده می‌شود، بهتر از BIG! Caller ID را امتحان بکنید. در این اپلیکیشن برای هر فرد در دفترچه تلفن خود یک عکس با کیفیت انتخاب می‌کنید و از این پس همانطور که در عکس مشخص شده است در هنگام تماس گرفتن آن شخص با شما به جای صفحه‌ی قبلی گوشی اندرویدی شما، صفحه‌ای جدید به شما نمایش داده می‌شود که عکس شخص مورد نظر با کیفیت بالا در آن نمایش داده شده است و گزینه‌ها ساده و در عین حال شیک هستند. این اپلیکیشن همچنین قابلیت اتصال به شبکه‌های اجتماعی و دریافت عکس‌های هر شخص به‌صورت اتوماتیک را نیز دارد.برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

big caller id android تغییر نحوه نمایش چهره تماس گیرنده با BIG! Caller ID 2.2.1   اندروید

 

 

توجه: برای نصب ابتدا هر دو فایل موجود در مجموعه‌ی دانلود شده را روی گوشی خود منتقل کرده و هر دو را نصب کنید، دقت داشته باشید قبل از اجرای برنامه، برنامه‌ی دیگر با نام Pro Key را اجرا کنید تا همه‌ی امکانات برنامه‌ی اصلی قابل استفاده شود. (نیازی به روت بودن گوشی ندارد.)

 

password تغییر نحوه نمایش چهره تماس گیرنده با BIG! Caller ID 2.2.1   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download تغییر نحوه نمایش چهره تماس گیرنده با BIG! Caller ID 2.2.1   اندروید لینک دانلود – 2 مگابایت | لینک کمکی

 





تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

.

بروزرسانی در “۱۳۹۱/۰۸/۱۵″ ساعت ۱۲:۵۰

شاید شما هم از آن دسته کاربران هستید که از طریق کامپیوتر خودتان دسترسی به اینترنت ندارید و آنتی ویروس کامپیوتر شما نیاز به آپدیت شدن دارد شما می توانید به راحتی آنتی ویروس های خود را از طریق آپدیت آفلاین مختص به خود آپدیت کنید.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

Secrets Of The Universe 2012 BluRay 3D دانلود فیلم مستند سه بعدی Secrets Of The Universe 2012 BluRay 3D

نام فیلم مستند : اسرار جهان : سیارات زحل و مشتری  Secrets Of The Universe: Mercury And Venus The Inner Planets

سال انتشار : 2012

کیفیت : بلوری سه بعدی Full Half SBS 3D 1080p

زبان : انگلیسی

همیشه مستندهای جهان آفرینش و کیهان برای همه جذاب بوده است.اینبار مستندی در مورد رازهای جهان آفرینش و موضوعاتی مانند سیاه چاله ها ، انفجارهای خورشیدی و … آماده نموده ایم.با این تفاوت که به صورت سه بعدی شما می توانید احساس کنید که در کیهان با عظمت خداوند سفر کرده اید.در این مستند شما با دانشمندان بزرگ دیدار خواهید کرد و با برخی از رازهای کشف شده جهان هستی آشنا خواهید شد



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 12 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

 

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.12 Build 23 Final Retail يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 12 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
 

.

آی مکس، (به انگلیسی: IMAX) که مخفف IMAGE MAXIMUM، نام شرکتی بزرگ با زمینه فعالیتی فیلم و سینما و ابداع کننده سالن‌های سینمایی IMAX و نوعی قالب منحصر به فرد برای فیلم است. از ویژگی‌های این قالب می توان به اندازه بسیار بزرگ تصاویر و وضوح بالای انها اشاره کرد.

دوربین‌های IMAX دارای ۲ لنز هستند که به صورت افقی در کنار یکدیگر و به فاصله ۵/۲ اینچی از یکدیگر قرار گرفته‌اند. این میزان در واقع متوسط فاصله‌ای است که بین ۲ چشم انسان قرار دارد. هنگام فیلمبرداری ۲ حلقه مجزا (برای چشم راست و چپ) تصاویر را به صورت همزمان تهیه می‌شود. با این شیوه، با پخش همزمان فیلم‌ها توسط پروژکتور، بیننده تصوری سه‌بعدی از تصاویر خواهد داشت. در این سینماها برای ایجاد تصویر بهتر، از عینک‌های ویژه‌ای استفاده می‌شود تا تصویر مخصوص هر چشم را به صورت مستقل به بیننده منتقل کند.

در این پست مستند زیبای Under the Sea از سری مستند های IMAX را برای شما آماده کرده ایم.



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 12 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
آخرین مطالب