دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل
دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل

یکی از مشکلاتی که نرم افزارهای آنتی ویروس دارند از کار افتادن License و آپدیت نشدن است که این مساله به خاطر استفاده همزمان تعداد زیادی از کاربران از یک کد و یا License فایل است که باعث می شود شرکت سازنده بعد از مدتی آنها را BlackList نماید و عملا امکان آپدیت دیگر وجود نخواهد داشت.به همین خاطر در این بخش آخرین License فایلهای نرم افزار Kaspersky را قرار می دهیم.کافیست آنها را دانلود و نرم افزار را با استفاده از آنها آپدیت نمایید.

در صورت Expire شدن در کامنتها اطلاع دهید تا License جدید قرار دهیم.

کلیدها در تاریخ  ۳۰ دی  ماه ۱۳۹۱ آپدیت شد.

لطفا در صورت BlackList شدن در انجمن اطلاع دهید.

لطفا قبل از آپدیت حتما کلیدهای قبلی را پاک نمایید.از طریق منوی Activation گزینه “Delete Key” کلید قبلی را پاک نموده و سپس از همانجا کلید جدید را اضافه نمایید.

Kaspersky خود را همیشه به آخرین نسخه ارتقا دهید.این کلیدها همیشه سازگار با آخرین نسخه محصولات کسپرسکی (در حال حاضر نسخه‌های ۲۰۱۳) هستند و ممکن است با نسخه های قبلی سازگار نباشند.

 




ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

 

.

آخرین قسمت پخش شده قسمت ۲۹۷ اضافه شد!

قسمت های بعد بصورت هفتگی به همین پست اضافه خواهند شد


خلاصه ی داستان :

سریال ناروتو شیپودن ادامه ی سریال ناروتو میباشد ، در این سری ناروتو بعد از سه سال غیبت و برای تمرین کردن همراه جیرایا سنسی یکی از سه سنین افسانه ای دوباره به دهکده ی کونو ها بر میگرده ..و در این دوره قوی تر و قدرتمند تر شده و فکر میکنه با این توانایی میتونه به دنبال اوچیها ساسکه بگرده و اون رو از دست اوروچیمارو یکی دیگر از سه سنین افسانه ای نجات بده ..

اون در این راه با دشمنی به نام آکاتسوکی آشنا میشه که در پی جمع آوریه هیولا های دم دار هستند ….

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 


ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:برچسب ها: Anime ,انیمه ,انیمه Naruto ,انیمه Naruto Shippuden ,انیمه Naruto Shippuden ناروتو شیپودن تمام قسمت ها همراه با زیرنویس پارسی ,انیمه Naruto Shippuden ناروتو شیپودن قسمت 1 تا 175 ,انیمه Naruto Shippuden ناروتو شیپودن قسمت 1 تا 292 ,انیمه Naruto Shippuden کم حجم ,انیمه Naruto Shippuuden ,انیمه Naruto Shippuuden کم حجم ,انیمه Naruto Shipuden ,انیمه Naruto Shipuuden ,انیمه با حجم پایین ,انیمه ناروتو ,انیمه ناروتو Naruto Shippooden ,انیمه ناروتو سری دوم ,انیمه ناروتو شیپودن ,انیمه ناروتو شیپودن MKV کم حجم با زیرنویس پارسی ,انیمه ناروتو شیپودن RMVB کم حجم با زیرنویس فارسی ,انیمه ناروتو شیپودن کم حجم , ,,
ارسال توسط پیام

.

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۰۱/۳۰/۲۰۱۳ برابر با ۱۱ بهمن ۱۳۹۱

Angry Birds Space به نسخه ی ۱٫۴٫۱ بروز شد.

Angry Birds – پرندگان خشمگین نام سری بازی های ساخته شده توسط شرکت Rovio Entertainment می باشد که داستان آنها مبارزه بین پرندگان خشمگین و خوکهای بد می باشد.

نام بازی های ساخته شده از پرندگان خشمگین به این ترتیب می باشد:

Angry Birds – پرندگان خشمگین

Angry Birds Seasons – پرندگان خشمگین فصول

Angry Birds Rio – پرندگان خشمگین ریو

Angry Birds Space – پرندگان خشمگین فضا

Angry Birds Star Wars – پرندگان خشمگین جنگ ستارگان



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

تبادل لینک با سایت های معروف

Kingsoft Antivirus یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه تشخیص و پاکسازی تمامی تروجان ها و ویروس ها می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت جنرال دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا همیشه از سیستم خود محافظت کنید. چرا که این نرم افزار از فن آوری بسیار پیچیده ای برخوردار است و عملکرد بسیار سریع دارد و می تواند تمامی تروجان ها و ویروس هایی که سبب آسیب رساندن و سرقت اطلاعات از درون سیستم شما می شوند را شناسایی و سپس آنها را از بین ببرد. در واقع این نرم افزار می تواند تمامی بدافزارها , کیلاگرها , ابزارهای جاسوسی مختلف , روکیت ها , کرم ها و سایر ابزاری که ممکن است به شما آسیب بزند را با سرعت باور نکردنی شناسایی کند و سپس آنها را حذف کند و در زمان جستجو سبب کند شدن سیستم شما نشود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

دانلود + ادامه مطلب


ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

دانلود و تماشا بصورت آنلاین در ادامه مطلب

Polar Bears A Summer Odyssey یک مستند ۵۰ دقیقه ای از زندگی خرس های قطبی در طول ۱۲ ماه سال است وقتی به خرس های قطبی فکر می کنیم ناخودآگاه به ساد سرما و مناطق برفی می افتیم ولی هزاران سال است که خرس های قطبی خلیج هادسون تابستان را بدون برف و یخ سر می کنند آنها مجبورند تا هر سال خودشان را با آن محیط هماهنگ کنند یا اینکه به مناطق دوردست مهاجرت کنند شکار بدون یخ سخت است سرو کله زدن با حشرات موزی در زیر گرما کلافه کننده است و روبرو شدن با خرس های قویتر کاری بس دشوار است این مستند زندگی یکی از این خرس ها را به تصویر می کشد که از مادرش جدا شده است و مجبور است تابستانی بدون یخ و برف را که هر سال طولانی تر می شود را سپری کند-این غیر قابل تحمل است!



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

 

 

 

.

کرک از گروه SKIDROW قراار داده شد!

۱۰۰% تست شده!

نسخه ی کم حجم Arc قرار داده شد (توضیحات بیشتر در ادامه مطلب)

هیتمن ۵ (به انگلیسی: Hitman: Absolution) یک بازی رایانه‌ای در سبک‌های مخفی کاری و اکشن ساخته استودیو بازی‌سازی IO Interactive است که در سال ۲۰۱۲ میلادی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ منتشر شد. آخرین قسمت از مجموعه بازی‌های هیتمن تحت عنوان خون‌بها در سال ۲۰۰۶ میلادی منتشر شد. پس از کش و قوسهای فراوان شرکت Io Interactive خبر بازگشت دوباره ی صدا پیشه ی مامور ۴٧ (David Bateson) را داد .آهنگساز سری‌های قبلی هیتمن (Jesper Kyd)در این قسمت حضور ندارد و (Peter Kyed) و (Peter Peter) جایگزین او شدند. و در تاریخ ٢۴ آبان ۹۱ برای ایکس باکس ٣۶٠ و در ٣٠ آبان برای کامپیوتر شخصی عرضه شد.

داستان

اطلاعات دقیقی از داستان بازی فاش نشده امّا طبق اطلاعات بدست آمده دشمن اصلی ۴٧در این نسخه فردی بنام Black Dexter است و داستان حول محور فردی بنام ویکتوریا می چرخد. همچنین دایانا در این نسخه حضور ندارد و طی وقایعی کشته میشود و قبل مرگ از ۴٧ تقاضای محافظت از دختری بنام ویکتوریا را میکند. همچنین مراقب جدید ۴٧ فردی بنام Benjamin Travis و دستیارش Jade است.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

دانلود مداحی های دهه اول محرم 1391

|مداحی های حاج محمود کریمی ، محرم 91 ، هیأت ثارالله|
| مداحی های شب چهارم اضافه شد|

با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان امام حسین ( ع ) ، برای شما عزاداران حسینی، مداحی های مداح اهل بیت ، حاج محمود کریمی را آماده دانلود کردیم.این مداحی مربوط به شب های دهه اول محرم امسال ( 1391 ) می باشد و مداحی های هر شب در همین پست قرار داده خواهد شد

برای رفاه حال شما کاربران عزیز جنرال دانلود ، مداحی ها را به صورت جداگانه برای دانلود آماده نموده ایم.

| جنرال دانلود را در دعاها و عزاداری های خود فرا موش نفرمایید|




ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

 

PESEdit 2013 Patch 2.3 همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2013 که چندی پیش منتشر شده .

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

نسخه ی ۱۵ گیگابایتی + کرک آماده ی دریافت است.

بزودی نسخه ی ۵ گیگابایتی قرار داده خواهد شد.

کیش یک آدم‌کش ۳ (به انگلیسی: Assassin’s Creed III) یک بازی منتشر شده از سری کیش یک آدم‌کش است که توسط استودیوی یوبی‌سافت مونترال ساخته شده است . کار بر روی بازی تقریبا پس از عرضه کیش یک آدم‌کش ۲ آغاز شده است و توسط استودیوی یوبی‌سافت مونترال و با کمک شش استودیوی داخلی دیگر یوبی سافت توسعه داده شده و در تاریخ ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۲ برای ، پلی‌استیشن ۳ ، ایکس‌باکس ۳۶۰ ، وی یو منتشر شد.نسخه ی مایکروسافت ویندوز بازی نیز با تاخیری دو هفته ای منتشر خواهد شد. این بار داستان در نیمهٔ قرن ۱۸ (بین سال های ۱۷۵۳ و ۱۷۸۳) اتفاق می‌افتد ، جنگ بین تمپلار ها و قاتلین هنوز ادامه دارد و در دنیای تازه کشف شده آمریکا اتفاق می‌افتد و مهمترین موضوع این است که ما شاهد انقلاب آمریکا هستیم.  در این دوره نیروهای اشغال گر بریتانیایی با نیروهای متحد امریکایی به رهبری جورج واشینگتن در حال جنگ و مبارزه هستن در این میان یک مرد بومی آمریکایی که عضو گروه قاتلین است وارد میدان جنگ می‌شود و با فرمانده جورج واشینگتن پیمان یاری می‌بندد و او را در جنگ‌ها یاری مییکند.شخصیت اصلی بازی یک دورگه انگلیسی-آمریکایی بومی با نام انگلیسی Connor و نام بومی Ratohnhake میباشد. وی توسط قبیله Mohawk بزرگ شده است و پس از اینکه روستای محل زندگ‌اش توسط فردی ناشناس به آتش کشیده می‌شود وی برای اجرای عدالت از آنجا کوچ کرده است. بازی در شهرهایی چون بوستون و نیویورک در سال های ۱۷۵۳ تا ۱۷۸۳ جریان خواهد داشت. نقشه بازی تقریبا ۱٫۵ برابر نسخه برادری وسعت خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند مناطق تاریخی شهر را کاوش کنند و وقایعی همچون آتش سوزی بزرگ نیویورک را در طول بازی مشاهده کنند.بازی از موتور گرافیکی AnvilNext استفاده می‌کند که نتیجه ی آن بهتر شدن جلوه‌های بصری، بهبود مدل‌های کارکترها و پیشرفت هوش مصنوعی که اجازه می‌دهد در میدانهای نبرد، جنگجویان و دشمنان بیشتری حاضر باشند است. بگفته رئیس یوبی سافت : «کیش یک آدم‌کش ۳ با دادن بیشترین حق انتخاب به بازیکن و دارا بودن قهرمان جدید با گیم پلی بهتر موجب مهیج شدن بازی خواهد شد.» اولین تریلر رسمی بازی در تاریخ ۵ مارس سال ۲۰۱۲ من



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
 

.

تا به حال شده است که بازی را دانلود کنید و یک فایل ایمیج مثلاً با پسوند ISO به شما بدهد؟ یا اینکه از CD,DVD,HDDVD و یا حتی Bluray های خود ایمیج گرفته باید و بخواهید تا از آنها در کامپیوتر استفاده کنید؟ راه حل همینجاست نرم افزاری رایگان، سبک و در عین حال ساده از شرکت SlySoft به کمک شما می آید این نرم افزار با پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز ایکس پی، ویندوز ویستا و ویندوز ۷ در کمترین زمان برای شما ابزاری سودمند و کاربردی خواهد بود با ایجاد درایو مجازی می توانید فایل های ایمیج خود را با فرمت های مختلف به راحتی با هر حجمی باز و مانند اینکه لوح فشرده ی آن را در اختیار دارید استفاده کنید.

 


ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

اگر به دنبال تغییر صفحه‌ای هستید که در حین زنگ خوردن گوشی‌تان به‌شما نمایش داده می‌شود، بهتر از BIG! Caller ID را امتحان بکنید. در این اپلیکیشن برای هر فرد در دفترچه تلفن خود یک عکس با کیفیت انتخاب می‌کنید و از این پس همانطور که در عکس مشخص شده است در هنگام تماس گرفتن آن شخص با شما به جای صفحه‌ی قبلی گوشی اندرویدی شما، صفحه‌ای جدید به شما نمایش داده می‌شود که عکس شخص مورد نظر با کیفیت بالا در آن نمایش داده شده است و گزینه‌ها ساده و در عین حال شیک هستند. این اپلیکیشن همچنین قابلیت اتصال به شبکه‌های اجتماعی و دریافت عکس‌های هر شخص به‌صورت اتوماتیک را نیز دارد.برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

big caller id android تغییر نحوه نمایش چهره تماس گیرنده با BIG! Caller ID 2.2.1   اندروید

 

 

توجه: برای نصب ابتدا هر دو فایل موجود در مجموعه‌ی دانلود شده را روی گوشی خود منتقل کرده و هر دو را نصب کنید، دقت داشته باشید قبل از اجرای برنامه، برنامه‌ی دیگر با نام Pro Key را اجرا کنید تا همه‌ی امکانات برنامه‌ی اصلی قابل استفاده شود. (نیازی به روت بودن گوشی ندارد.)

 

password تغییر نحوه نمایش چهره تماس گیرنده با BIG! Caller ID 2.2.1   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download تغییر نحوه نمایش چهره تماس گیرنده با BIG! Caller ID 2.2.1   اندروید لینک دانلود – 2 مگابایت | لینک کمکی

 





تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

.

بروزرسانی در “۱۳۹۱/۰۸/۱۵″ ساعت ۱۲:۵۰

شاید شما هم از آن دسته کاربران هستید که از طریق کامپیوتر خودتان دسترسی به اینترنت ندارید و آنتی ویروس کامپیوتر شما نیاز به آپدیت شدن دارد شما می توانید به راحتی آنتی ویروس های خود را از طریق آپدیت آفلاین مختص به خود آپدیت کنید.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

Secrets Of The Universe 2012 BluRay 3D دانلود فیلم مستند سه بعدی Secrets Of The Universe 2012 BluRay 3D

نام فیلم مستند : اسرار جهان : سیارات زحل و مشتری  Secrets Of The Universe: Mercury And Venus The Inner Planets

سال انتشار : 2012

کیفیت : بلوری سه بعدی Full Half SBS 3D 1080p

زبان : انگلیسی

همیشه مستندهای جهان آفرینش و کیهان برای همه جذاب بوده است.اینبار مستندی در مورد رازهای جهان آفرینش و موضوعاتی مانند سیاه چاله ها ، انفجارهای خورشیدی و … آماده نموده ایم.با این تفاوت که به صورت سه بعدی شما می توانید احساس کنید که در کیهان با عظمت خداوند سفر کرده اید.در این مستند شما با دانشمندان بزرگ دیدار خواهید کرد و با برخی از رازهای کشف شده جهان هستی آشنا خواهید شد



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 12 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

 

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.12 Build 23 Final Retail يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 12 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
 

.

آی مکس، (به انگلیسی: IMAX) که مخفف IMAGE MAXIMUM، نام شرکتی بزرگ با زمینه فعالیتی فیلم و سینما و ابداع کننده سالن‌های سینمایی IMAX و نوعی قالب منحصر به فرد برای فیلم است. از ویژگی‌های این قالب می توان به اندازه بسیار بزرگ تصاویر و وضوح بالای انها اشاره کرد.

دوربین‌های IMAX دارای ۲ لنز هستند که به صورت افقی در کنار یکدیگر و به فاصله ۵/۲ اینچی از یکدیگر قرار گرفته‌اند. این میزان در واقع متوسط فاصله‌ای است که بین ۲ چشم انسان قرار دارد. هنگام فیلمبرداری ۲ حلقه مجزا (برای چشم راست و چپ) تصاویر را به صورت همزمان تهیه می‌شود. با این شیوه، با پخش همزمان فیلم‌ها توسط پروژکتور، بیننده تصوری سه‌بعدی از تصاویر خواهد داشت. در این سینماها برای ایجاد تصویر بهتر، از عینک‌های ویژه‌ای استفاده می‌شود تا تصویر مخصوص هر چشم را به صورت مستقل به بیننده منتقل کند.

در این پست مستند زیبای Under the Sea از سری مستند های IMAX را برای شما آماده کرده ایم.



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 12 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

ساعت شلوغی

دانلود فیلم جدید ایرانی ساعت شلوغی با لینک مستقیم با کیفیت عالی ویژه مهر ماه ۹۱

دانلود فیلم جدید ایرانی ساعت شلوغی با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید و فوق العاده زیبای ساعت شلوغی … محصول ۱۳۹۰ ایران

| با لینک مستقیم / کیفیت بالا DVD Rip |

نام فیلم : ساعت شلوغی
ژانر : اجتماعی
کارگردان : آرش معیریان
سال تولید : ۱۳۹۰
مخاطب : بزرگسال
مدت زمان : ۹۰ دقیقه
خلاصه داستان : ورود یک غریبه زندگی سرد و بی روح زن و مرد جوانی را آشفته تر میکند.با ورود او اختلاف و درگیری اوج میگیرد اما …

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

آهنگ جدید و بسیار زیبای از خاطرم نمیری از علی لهراسبی

دانلود اهنگ غمگین از علی لهراسبی با نام از خاطرم نمیری با لینک مستقیم از سایت نیو فور موزیک

بخشی از متن اهنگ از خاطرم نمیری – علی لهراسبی

یکی ازش بخواد برگرده پیشم                      نبودش خواب  و از چشام میگیره

Ali Lohrasbi0 دانلود اهنگ جديد و احساسي علي لهراسبي   از خاطرم نميري



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

یکی از مشکلاتی که نرم افزارهای آنتی ویروس دارند از کار افتادن License و آپدیت نشدن است که این مساله به خاطر استفاده همزمان تعداد زیادی از کاربران از یک کد و یا License فایل است که باعث می شود شرکت سازنده بعد از مدتی آنها را BlackList نماید و عملا امکان آپدیت دیگر وجود نخواهد داشت.به همین خاطر در این بخش آخرین License فایلهای نرم افزار Kaspersky را قرار می دهیم.کافیست آنها را دانلود و نرم افزار را با استفاده از آنها آپدیت نمایید.

در صورت Expire شدن در کامنتها اطلاع دهید تا License جدید قرار دهیم.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

 

دانلود رایگان پچ جدید بازی PES 2013 ، با لینک مستقیم PESEdit 2013 Patch 1.2

 

پچ بازی Pes 2013

PESEdit 2013 Patch 2.1

پچ جدید بازی PES 2013 با نام PESEdit 2013 Patch 2.1 منتشر شد. این پچ ها همواره پس از انتشار رسمی بازی ، عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات و رفع مشکلات و باگهای احتمالی آپدیت کند. شما هم اکنون می توانید آخرین پچ منتشر شده از این بازی PES 2013 محبوب را از سایت سپید دانلود با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

تغییرات جدید در پچ PESEdit 2013 Patch 2.1 :

New league: Liga Argentina (16 full teams with correct squads, lineups, kits & stadiums
Fixed boots, accessories, positions for more than 2000 players
Fixed online switch
Added correct kits for all national & classic teams
New faces: 20 new faces, including Gago, Nastasic, Verratti
New kits: Ireland, Real Sociedad, Wales
Added Serie A scoreboard
Correct transfers like Alex to Coritiba or Hitzelsperger to Everton, created more than 20 missing players
Added switch to use game version 1.00 or 1.01

Updated to full 20 teams league after Apertura 2012 finishes in December

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید                                              



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

نسخه ی بلوری ۷۲۰p اضافه شد.

سفیدبرفی و هفت کوتوله یک پویانمایی آمریکایی است که در سال ۱۹۳۷ کارگردانی دیوید هند ساخته شده است.

این فیلم از نگاه انجمن فیلم آمریکا، برترین فیلم جهان در سبک پویانمایی (انیمیشن) است.

در سال ۱۹۸۹ میلادی این فیلم تحت عنوان «اثر فرهنگی، تاریخی، زیبا و قابل توجه» به فهرست گنجینه ملی فیلم آمریکا اضافه شد.

داستان:

روزی روزگاری شاهزاده ی کوچک زیبایی بود  به اسم ” سفیدبرفی ” نامادری خبیث و بدجنسش که ملکه بود میترسید روزی برسه  که سفید برفی در زیبایی ازش پیشی بگیره پس  تصمیم گرفت لباس های کهنه و پاره به تن شاهزاده بکنه  و به عنوان مستخدم ازش کار بکِشه  ملکه ی خبیث  هر روز از آینه میپرسید ای آینه ی جادویی کی ؛ از همه قشنگ تره ؟ و تا وقتی جواب آینه این بود که ” ای ملکه  تو از همه زیباتری ” خطری از طرف ملکه  سفیدبرفی رو تهدید نمیکرد…

 


ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

.

نرم افزار ConvertXToDVD ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل آسان فایل های تصویری خود به فرمت محبوب DVD و رایت آن می باشد. با کمک نرم افزار ConvertXToDVD شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش DVD اجرا نموده و از آن لذت ببرید.
نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمت های رایج مانند AVI و Mpeg ،Mpeg ،Mpeg۴ ،MP۴ VOB ،WMV ،DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایل های AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب می کند. از دیگر مزیای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که می تواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمت های PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

 

 


ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:سپید دانلود,
ارسال توسط پیام

.

عروس مرده (به انگلیسی: Corpse Bride) فیلمی پویانمایی به کارگردانی تیم برتون و مایک جانسون و محصول سال ۲۰۰۵ کمپانی برادران وارنر آمریکا است. فیلم روایتی بین دنیای زندگان و مردگان است. دنیای بی روح زندگان که در آن رنگ‌ها مرده و انسان‌ها بیمار و رنجورند و دچار روزمرگی و تزویرند و در عوض در دنیای مردگان همه شاد و مهربانند و محیطی با رنگ‌های شاد دارند و بر خلاف زندگان در حال عشق ورزیدنند.

داستان:

داستان در شهر کوچکی در انگلستان و در عصر ویکتوریایی اتفاق می‌افتد. ویکتور ون دورت و ویکتوریا دورگلات بنا به ملاحظات مالی و اجتماعی خانواده‌هایشان می‌خواهند با هم ازدواج کنند. در هنگام تمرین مراسم عروسی، ویکتور مدام خطابه‌ای را که باید بگوید فراموش می‌کند. او به جنگل می‌رود و در حالی که خطابه‌اش را با خود تکرار می‌کند، حلقه را از شاخه درختی که مانند یک دست از زمین بیرون آمده است می‌گذراند. شاخه در حقیقت دست عروس مرده‌ای است که از خاک بیرون مانده است. ماجراهای ویکتور، سرگردانیش در دنیای مردگان و عشق یک طرفه عروس مرده به او از این جا آغاز می‌شود.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

PowerArchiver قابلیت آرشیو و فشرده سازی تمامی فایل های کامپیوتری در فرمت های مختلف منجمله فرمت محبوب ۷zip را داراست.این نرم افزار قابلیت ساخت فایل فشرده و اضافه کردن فایل در فرمت های ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2 را دارا می باشد.همچنین این نرم افزار قابلیت آپلود مستقیم فایل بر روی سرور و تعمیر و ریکاوری فایل های فشرده را داراست.

 

 


ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

.

نسخه یFinal 7.0.9.0  بروزرسانی شد.

۱۳۹۱٫۰۸٫۰۱

AnyDVD & AnyDVD HD 7.0.9.0 Final یکی از بهترین نرم افزار های رایت سی دی، دی وی دی، دیسک های Blu-ray ، HD DVD ، و شکستن بسیار آسان قفل آنهاست همچنین این نسخه قابل نصب بر روی ویندوز ویستا می باشد. همچنین شما می توانید از دی وی دی هائی که در برابر رایت محافظت شده اند را به راحتی از آن کپی برداری کنید. AnyDVD به مانند یک درایور در پشت صحنه کامپیوتر در حال اجراست و بصورت اتوماتیک DVD های شما رو بدون قفل کرده و به شما اجازه دیدن و یا رایت کردن اونها را می دهد. با گذاشتن DVD هاى (CSS (Content Scrambling System و Region Code Protected ) RPC ) در درایو DVD ، برنامه در کمتر از چند ثانیه ، کد اونو باز کرده و شما میتونین براحتى و بدون توجه به سیستم کد گذارى منطقه اى و قفل DVD ، اونو پخش کرده و یا ازش کپى بگیرید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
 

.

Xilisoft Video Converter Ultimate نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای با کاربردی آسان برای تبدیل انواع فرمت های رایج ویدئویی می باشد. این نرم افزار کاربر را قادر می سازد به راحتی روی اکثر فرمت های صوتی و تصویری احاطه کامل داشته باشد و بتواند اکثر این فرمت ها را به یکدیگر تبدیل کند. این نرم افزار تمامی فرمت های رایج را پشتیبانی می نماید. با کمک این برنامه جدا از تبدیل می توانید فیلم ها و صوت ها را به یکدیگر بچسبانید و یا از یکدیگر جدا کنید. گذشته از تبدیل فرمت که کار اصلی این نرم افزار است، وظایف جانبی آن مانند جدا کردن و چسباندن قطعات مختلف فیلم به یکدیگر، قرار دادن افکت ها و قرار دادن زیرنویس برای فیلم ها را می توان نام برد. کیفیت فوق العاده بالا در تبدیل فرمت در کنار سرعتی بی نظیر باعث می شود فکر استفاده از نرم افزارهای دیگر را از ذهن خود بیرون کنید. پشتیبانی از فرمت های HD و SD و تبدیل فرمت آنها باعث هرچه کاملتر شدن نرم افزار می شود. تبدیل فرمت ویدیو ها و موزیک ها برای دستگاه های مالتی مدیا مانند iPod, iPhone, PSP و … را نیز پشتیبانی می کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید بر روی فیلم ها واترمارک و زیرنویس قرار دهید. قرار دادن عکس ها و فیلم ها در کنار یکدیگر و ساخت فیلم نیز شاید از بی نظیرترین قابلیت های این نرم افزار باشد.

 


ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

ACDSee نرم افزار بسیار قدرتمند جهت مشاهده، مدیریت، ویرایش، انتشار و سازماندهی فرمت های مختلف تصاویر می باشد. اکثر کاربران نسخه های مختلفی از این نرم افزار را در چند سال اخیر تجربه نموده و می توان به جرأت بیان نمود که ACDSee از آن دسته نرم افزار هایی است که هر کاربر پس از نصب ویندوز بروی سیستم خود نصب می کند و در یک جمله نرم افزاری محبوب، مفید و پرکابرد می باشد. این نرم افزار محیطی فوق العاده ایده آل را جهت کار و بایگانی فرمت های مختلف تصاویر را در اختیار عکاسان و آتلیه داران و کاربران معمولی قرار می دهد و با قابلیت های جدیدی که به این نرم افزار اضافه شده تقریبا تمام کارائی های ممکن جهت کار ویرایش، مدیریت، مرور و سازماندهی فرمت های مختلف تصویری را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین در نسخه ی جدید پشتیبانی حرفه ای از فرمت های نسبتاً جدید عکاسی نیز گنجانده شده است.

 

 


ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

.

Glary Utilities Pro مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزایش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. به وسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. از این گذشته این نرم افزار دارای آیتم هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم شروع به کار می نماید و عزل کردن برنامه ها می باشد.

 

 


ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
 

.

Winamp نرم افزار سریع، راحت و کاربر پسند پخش صوت در ویندوز می باشد که علاوه بر پخش mp3 توانایی پخش فایل های صوتی (OGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc) فایل های تصویری (AVI, ASF, MPEG, NSV) را نیز دارا می باشد. از قابلیت های Winamp سری پنج می توان به سازگاری با Winamp 2 Plug-ins ، پشتیبانی از پوسته های Winamp 1.x/2.x و پوسته های Winamp 3، رقص نور های جذاب، کتابخانه فایل های صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

شرکت Kaspersky یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی است که یکی از محصولات پرطرفدار آن Kaspersky Internet Security می باشد. چند روز پیش لابراتوار کاسپراسکای نسخه جدید اینترنت سکوریتی معروف خود را منتشر کرد. این اینترنت سکوریتی یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها امنیتی است که با نصب آن بر روی سیستم محافظت کامل سیستم شما در زمانی که در اینترنت به سر می برید به صورت کامل فراهم می شود. این برنامه قادر است تا مانع نفوذ هکرها به داخل سیستم شما شود و با شیوه های مختلف راه نفوذ آنها را ببندد. علاوه بر این خود این نرم افزار شامل برنامه های امنیتی دیگری از قبیل Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield و … می باشد که هر یک از آنها امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم می کنند. همچنین دارا بودن یک دیواره آتش بسیار قوی در این برنامه سبب می شود تا علاوه بر دفع حملات هکرها و فایل های مخرب، تمام اتصالات شبکه و رفت و آمد های اینترنتی شما کنترل شود تا اگر فایل مخربی قصد نفوذ و یا اجرا از طریق نرم افزار مرورگر سیستم را داشت نابود گردد. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه قابلیت اسکن اتوماتیک هارد برای شناسایی و حذف ویروس ها و دیگر بد افزارها می باشد. با آپدیت روزانه این اینترنت سکوریتی و دریافت جدید ترین اطلاعات در رابطه با ویروس های جدید از شرکت سازنده، میتوانید نرم افزار امنیتی سیستم خود را در بالاترین حد امنیتی قرار دهید.



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

 

EmEditor Professional

EmEditor Professional 12.0.1 محصول شرکت Emurasoft یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد.



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
تنظیم کننده : آرمین نصرتی / ویولون : عرفان پاشا
 

حجم:4.9 MB



منبع:www.ahang-ahang.ir



رمز:www.ahang-ahang.ir



برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید



دانلود_download





تاريخ : دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام


حجم:4.22  MB

منبع:www.ahang-ahang.ir

رمز:www.ahang-ahang.ir


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود_download
 

 





تاريخ : دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

Sound Editor Pro محصول حرفه ای شرکت NCMedia امکان ساخت و ویرایش موزیک، صوت و صداهای ضبط شده را به شما می دهد. امکاناتی از قبیل برش، کپی و جایگذاری قسمت های مختلف یک فایل صوتی و همچنین در صورت نیاز امکان اضافه کردن افکت هایی شبیه به انعکاس صدا ( Echo )، تقویت و کاهش نویز در زمان ویرایش توسط نرم افزار حرفه ای ویرایش صوت NCMedia Sound Editor Pro در نظر گرفته شده است.
این نرم افزار مالتی مدیا قابلیت کار با فایل های صوتی MP3 و Wav را دارد اما از فرمت های رایج دیگر همچون vox، gsm، au، aif، ogg، wmv نیز پشتیبانی می نماید. نرم افزار ویرایش صوت NCMedia Sound Editor Pro می تواند برای روزنامه نگاران حرفه ای و استودیو ها مورد استفاده قرار بگیرد. قابلیت نرمال سازی سطح صدا قبل از رایت بروی CD نیز از ویژگی های نرم افزار معرفی شده می باشد می باشد.



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonky ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .
نرم افزار MediaMonky با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

 

 


ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
 

.

WirelessKeyView یک نرم افزار رایگان ساخته ی شرکت NirSoft می باشد که با آن شما می توانید رمز WPA-PSK شبکه های بی سیمی که قبلاً به آنها متصل شده اید را بازگردانی کنید توجه داشته باشید که این نرم افزار یک نرم افزار هک نمی باشد و شما فقط می توانید رمز هایی که قبلاً روی کامپیوتر شما ذخیره شده اند را بازیابی کنید.

 

 


ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

Wondershare Video Editor برنامه ای ساده برای ویرایش فیلم های شماست . این برنامه با تمامی ابزارهایش شما را قادر میسازد تا فیلم خود را در حد یک فیلم هالیوودی ویرایش کنید . این برنامه قادر است فیلمهای شما را بر روی شبکه های اجتماعی و سرویسهای اشتراک ویدئو به اشتراک بگزارد تا لحظات خود را با دیگران تقسیم کنید همچنین این برنامه توانایی ذخیره فیلم را بر روی دستگاهای دیگه مانند Ipod و .. همچنین رایت به صورت CD و DVD را دارا میباشد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

می توانید ویدئوی گیم پلی این بازی را با کیفیت ۷۲۰p در ادامه مطلب دریافت نمایید.

Arena Wars 2 یک بازی استراتژی-دفاعی می باشد که توسط شرکت Just A Game GmbH ساخته شده است در این بازی شما کنترل یک پایگاه نظامی پیشرفته را بدست دارید و باید از مقر خود حفاظت کنید و با حمله به پایگاه دشمن از نفوظ آنها به پایگاه خود جلوگیری کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنیدبرای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

نسخه ی ۲٫۱۲٫۱ اضافه شد “۱۳۹۱/۰۶/۲۵″

SeaMonkey یا همان “گنجشک دریا” نرم افزاری که تمام کاربردهای یک مرورگر اینترنت خوب را داراست

همچنین قابلیت های یک نرم افزار مدیریت Email ایمیل در آن گنجانده شده است.

یک ابزار خوب برای گروهای خبری می باشد تا بدون نیاز به برنامه های جانبی به راحتی بتوانند کار خود را انجام دهند.

امکان استفاده به عنوان نرم افزار پیام رسان…

 

 
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید…


ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

.

مجموعه آیکن های ویندوز ۸ که شامل ۲۲۰۰ آیکن بکار رفته در این ویندوز میباشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

 


ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:سپید دانلود,
ارسال توسط پیام

دانلود نرم افزار نمایش فیلم های سه بعدی - SAMedia3D Player v1.0

| دانلود نرم افزار نمایش فیلم های سه بعدی – SAMedia3D Player v1.0.0.7 |

در این ساعت در سایت سپید دانلود نرم افزاری را با عنوان SAMedia3D Player v1.0.0.7 برای دانلود شما عزیزان آماده نموده ایم. شما با این نرم افزار معروف و پرکاربرد قادر خواهید بود تا هرنوع فایل ۳ بعدی را به راحتی مشاهده کرده و از آن لذت ببرید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای نمایش فیلم های ۳ بعدی می باشد که شما با استفاده از آن میتوانید فیلم های ۳ بعدی را با کیفیت بسیار عالی و با بالاترین رزولیشن تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ در کامپیوتر خود تماشا کنید. قابلیت مهم این نرم افزار امکان نمایش فیلم های معمولی یا همان ۲ بعدی به صورت ۳ بعدی می باشد. در واقع فیلم های دو بعدی شما پس از اجرا در محیط این برنامه به شکل سه بعدی و خیلی واقعی تر نسبت به قبل نمایش داده می شوند. همچنین این نرم افزار دارای عینک های مختلفی به رنگ های قرمز/ فیروزه ای، سبز/بنفش، زرد/آبی و… می باشد که میتوانید با انتخاب هر کدام از آنها فیلم را با ویژگی های عینک مورد نظرتان تماشا کنید. علاوه بر این پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی نظیر asf, avi, flv, m2ts, m4v, mp4, mkv, mov, mpg, mpeg, wmv, webm, vob و … یکی دیگر از ویژگی های این برنامه به شمار میرود که میتوان به آن اشاره نمود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد