دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل
دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل
 

.

Aurora 3D Presentation یک نرم افزار حرفه ای و کاربردیست که برای ایجاد اسلاید شو های سه بعدی طراحی شده است. شما می توانید به آسانی اسلاید شو هایی برای تصاویر، متن، فیلم، مدل و داده های خود ایجا کنید و از میان الگو های موجود، سبک نشان داده شدن محتوای اسلایدشوهای خود را انتخاب کنید.
شما می توانید قالب ها و استایل های بسیاری را برای همه ی اشیاء خود انتخاب کنید. افکت های سه بعدی ویژه ای نظیر: Glass and Metal reflection, Gradient, Particle و … که در این نرم افزار گنجانده شده است یک تجربه جدیدی از کار با نرم افزار های سه بعدی را برای شما به ارمغان می آورد.
با استفاده از نرم افزار Aurora 3D Presentation دیگر نیازی نیست برای طراحی اسلاید شوهای سه بعدی زمان زیادی را صر ف کنید و یا اینکه از فکر خود زیاد استفاده کنید، بلکه تنها کافیست حالت مورد نظر خود برای اسلایدشو ها را انتخاب کنید و مطالب و تصاویر مورد نظر خود را به اسلاید شو ها اضافه کنید و  سپس به آسانی با استفاده از نرم افزار طراحی خود را کامل کنید. به این ترتین شما می توانید بدون نیاز به هیچ گونه طراحی سه بعدی خاصی و نیز بدون نیاز به هیچ آموزش ۳D خاصی اسلاید شوهای زیبایی را طراحی کنید. این نرم افزار بسیار شبیه به PowerPoint است، البته نسخه ی پیشرفته تر و بهتری از آن می باشد و شما را قادر می سازد تا بهترین اسلایدشو های حرفه ای را طراحی کرده و به معرض نمایش درآورید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aurora 3D Presentation:
- وجود افکت های سه بعدی ویژه ای نظیر: Glass and Metal reflection, Gradient, Particle و …
- عدم نیاز به هیچ گونه آموزش خاصی
- طراحی و خلق Presentation های سه بعدی
- بهره گیری از متن ها، تصاویر، موزیک ها، فیلم ها و … در پروژه ها
- وجود قالب ها و استایل های از پیش تعریف شده برای اشیاء
- وجود افکت های سه بعدی به منظور متحرک سازی
- صرفه جویی در زمان شما برای طراحی اسلاید شوهای سه بعدی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و …

 

 


ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

| ویندوز,سیستم عامل

 

نسخه ی نهایی ویندوز ۸ که پیش از انتشار رسمی، لو رفته است، بر روی سایت قرار گرفت!

کرک این نسخه بروری سایت قرار گرفت

نسخه نهایی ویندوز ۸ که قرار است در ۵ آبان ماه بصورت رسمی منتشر شود، تنها یک روز پس از ارائه آن به شرکای نرم‌افزاری مایکروسافت به بیرون درز کرد. مایکروسافت همواره نسخه نهایی سیستم‌عامل خود را پیش از انتشار عمومی در اختیار برخی از تولید کنندگان قرار می‌دهد و همیشه چند روز پس از ارائه این نسخه، شاهد انتشار غیر قانونی آن هستیم. حالا نسخه نهایی ویندوز ۸ نیز به بیرون درز کرده است.
اگر شما هم قصد دارید ۲ ماه و نیم قبل از انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸ آن را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید، هم اکنون می توانید آن را از مرکز دانلود دریافت کنید.
ویندوز ۸ با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی ۲۵ سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.

 


ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
 

.

Windows 8 Permanent Activator KJ می تواند برای همیشه تمام نسخه های ویندوز ۸ که به تازگی منتشر شده است را فعال کند و تمام محدودیت های آن را بردارد.

 

 


ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
 

.

LONGMAN Dictionary of Contemporary English 5th Edition پنجمین ویرایش از فرهنگ لفت معروف انگلیسی به انگلیسی لانگمن می باشد که بسیاری از دانشجویان و علاقه مندان به زبان انگلیسی از آن استفاده می کنند بی شک می تواند گفت که این فرهنگ لغت یکی از کاملترین فرهنگ لغت های انگلیسی به انگلیسی می باشد.



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
 

.

آخرین نسخه ی Stable اضافه شد “۱۳۹۱/۰۶/۲۵″

مرورگر وب جدید Google Chrome – گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
آخرین مطالب