دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل
دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل

.

ACDSee نرم افزار بسیار قدرتمند جهت مشاهده، مدیریت، ویرایش، انتشار و سازماندهی فرمت های مختلف تصاویر می باشد. اکثر کاربران نسخه های مختلفی از این نرم افزار را در چند سال اخیر تجربه نموده و می توان به جرأت بیان نمود که ACDSee از آن دسته نرم افزار هایی است که هر کاربر پس از نصب ویندوز بروی سیستم خود نصب می کند و در یک جمله نرم افزاری محبوب، مفید و پرکابرد می باشد. این نرم افزار محیطی فوق العاده ایده آل را جهت کار و بایگانی فرمت های مختلف تصاویر را در اختیار عکاسان و آتلیه داران و کاربران معمولی قرار می دهد و با قابلیت های جدیدی که به این نرم افزار اضافه شده تقریبا تمام کارائی های ممکن جهت کار ویرایش، مدیریت، مرور و سازماندهی فرمت های مختلف تصویری را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین در نسخه ی جدید پشتیبانی حرفه ای از فرمت های نسبتاً جدید عکاسی نیز گنجانده شده است.

 

 


ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

.

Glary Utilities Pro مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزایش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. به وسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. از این گذشته این نرم افزار دارای آیتم هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم شروع به کار می نماید و عزل کردن برنامه ها می باشد.

 

 


ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
 

.

Winamp نرم افزار سریع، راحت و کاربر پسند پخش صوت در ویندوز می باشد که علاوه بر پخش mp3 توانایی پخش فایل های صوتی (OGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc) فایل های تصویری (AVI, ASF, MPEG, NSV) را نیز دارا می باشد. از قابلیت های Winamp سری پنج می توان به سازگاری با Winamp 2 Plug-ins ، پشتیبانی از پوسته های Winamp 1.x/2.x و پوسته های Winamp 3، رقص نور های جذاب، کتابخانه فایل های صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

شرکت Kaspersky یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی است که یکی از محصولات پرطرفدار آن Kaspersky Internet Security می باشد. چند روز پیش لابراتوار کاسپراسکای نسخه جدید اینترنت سکوریتی معروف خود را منتشر کرد. این اینترنت سکوریتی یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها امنیتی است که با نصب آن بر روی سیستم محافظت کامل سیستم شما در زمانی که در اینترنت به سر می برید به صورت کامل فراهم می شود. این برنامه قادر است تا مانع نفوذ هکرها به داخل سیستم شما شود و با شیوه های مختلف راه نفوذ آنها را ببندد. علاوه بر این خود این نرم افزار شامل برنامه های امنیتی دیگری از قبیل Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield و … می باشد که هر یک از آنها امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم می کنند. همچنین دارا بودن یک دیواره آتش بسیار قوی در این برنامه سبب می شود تا علاوه بر دفع حملات هکرها و فایل های مخرب، تمام اتصالات شبکه و رفت و آمد های اینترنتی شما کنترل شود تا اگر فایل مخربی قصد نفوذ و یا اجرا از طریق نرم افزار مرورگر سیستم را داشت نابود گردد. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه قابلیت اسکن اتوماتیک هارد برای شناسایی و حذف ویروس ها و دیگر بد افزارها می باشد. با آپدیت روزانه این اینترنت سکوریتی و دریافت جدید ترین اطلاعات در رابطه با ویروس های جدید از شرکت سازنده، میتوانید نرم افزار امنیتی سیستم خود را در بالاترین حد امنیتی قرار دهید.



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

 

EmEditor Professional

EmEditor Professional 12.0.1 محصول شرکت Emurasoft یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد.



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
آخرین مطالب