دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل
دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل

دانلود انیمیشن پاندای کونگ فو کار دوبله فارسی

دانلود انیمیشن پاندای کونگ فو کار دوبله فارسی

| تا قسمت ۱۵ اضافه شد | 

| دانلود رایگان انیمیشن سریالی پاندا کونگ فو کار Kung Fu Panda Legends of Awesomeness با دوبله فارسی |

 

نام انیمیشن : Kung Fu Panda Legends of Awesomeness ( پاندای کونگ فو کار با دوبله فارسی )

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، کمدی

حجم : هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip 720p ، MKV

دوبله فارسی : دارد

خلاصه داستان : انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام “افسانه های شگفت انگیز” که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و…

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید…



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
ارسال توسط پیام

KMplayer یک پخش کننده صوتی و تصویری فوق العاده قدرتمند، زیبا، سبک و رایگان بوده که توانایی پخش تمامی فرمتهای صوتی و تصویری مانند فرمتهای VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV , MP3 , Wav, MP4 , MPGE و… را دارا میباشد، این پلیر قدرتمند در سال ۲۰۰۸ توسط شرکت Pandora تولید و عرضه گردید.

برای دانلود KPMlayer و مشاهده سایر امکانات به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

برخی از ویژگیهای KMPlayer:

- امکان نمایش زیر نویس ها
- امکان تغییر قالب و تم برنامه
- امکان تعریف کردن codec های جدید برای آن
- ظاهری شبیه به Winamp با همان سادگی و قدرت بیشتر از آن
- استفاده کم از منابع سیستم مانند رم ، CPU و ..
- سرعت بالای اجرا و پخش فایل های شما
- امکان نمایش بصورت نوار کوچک بر روی صفحه ویندوز شما
- امکان استفاده از کلیدهای میانبر برای کار با قسمت های مختلف برنامه
- اضافه شدن زبان شیرین فارسی و سایر زبان ها
- و …

 دانلود : دانلود رایگان با لینک مستقیم

 حجم : ۲۳٫۱۸MB

پسورد : 

www.p30af.com



تاريخ : شنبه 22 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

دانلود بازی بی نظیر PES 2013 با لینک مستقیم و کرک تست شده
 Pro Evolution Soccer 2013
(بخش ویژه سپید دانلود )
شامل دو  نسخه ی RELOADED و  SKIDROW

سریبازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.

بازی Pro Evolution Soccer  بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد


  

ادامه مطلب دانلود PES 2013 با لینک مستقیم و کرک تست شده - Pro Evolution Soccer 2013


ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
آخرین مطالب