دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل
دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل

دانلود رایگان پچ جدید بازی PES 2013 ، با لینک مستقیم PESEdit 2013 Patch 1.2

 

 


پچ بازی Pes 2013

پچ جدید بازی PES 2013 با نام PESEdit 2013 Patch 2.0 منتشر شد. این پچ ها همواره پس از انتشار رسمی بازی ، عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات و رفع مشکلات و باگهای احتمالی آپدیت کند. شما هم اکنون می توانید آخرین پچ منتشر شده از این بازی PES 2013 محبوب را از سایت اراز دانلود با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

تغییرات جدید در پچ PESEdit 2013 Patch 2.0 :

-      اضافه شدن DLC 2.0 به همراه انتقالات کامل تابستانی + کفشهای جدید
-      اضافه شدن بیش از ۲۵۰ چهره جدید (در کل ۴۳۰ چهره)
-      اضافه شدن کیت تیم های Aston Villa, Chelsea, Everton, Fulham, Newcastle, Norwich, Reading, Sunderland, Swansea, Tottenham, West Ham, Wigan

و …

 براي دريافت فايل به ادامه مطلب مراجعه نماييد...



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 22 مهر 1391برچسب:patch pes 2013 pes 2013 آخرین پچ pes 2013 جدیدترین اپدیت pes 2013 جدیدترین پچ pes 2013 دانلود پچ جدید pes 2013 پچ PESEdit 2013 Patch آخرین نسخه پچ PES 2013 آخرین ورژن PESEdit 2013 آخرین ورژن پچ pes 2013 آخرین پچ pes 2013 آخرین پچ بازی PES 2013 آخرین پچ پس 2013 آپدیت بازی PES 2013 آپدیت جدید PES 2013 جدیدترین ورژن PESEdit 2013 جدیدترین پچ pes 13 جدیدترین پچ pes 2013 جدیدترین پچ بازی pes 2013 دانلود آخرین پچ PES 2013 دانلود آپدیت PES 2013 دانلود آپدیت Pro Evolution Soccer 2013 دانلود جدید پچ pes 13 دانلود جدید پچ pes 2013 دانلود جدیدترین patch PES 2013 دانلود جدیدترین پچ PES 2013 دانلود رایگان PES 2013 دانلود رایگان آخرین پچ pes 2013 دانلود رایگان پچ pes 2013 دانلود رایگان پچ بازی PES 2013 دانلود رایگان پچ جدید pes 2013 دانلود مشکل گزارشگر pes 2013 دانلود پج pes 2013 دانلود پچ PES 2013 دانلود پچ برای PES 2013 دانلود پچ جدید PES 13 دانلود پچ جدید PES 2013 دانلود پچ جدید برای PES 2013 دانلود پچ جدید پس 2013 دانلود پچ جدید پی اس 2013 دانلود پچ های pes 2013 دانلود پچ های جدید PES 2013 دانلود پچ های جدید بازی pes 2013 پچ pes 2013 پچ آخر pes 2013 پچ تیم جدید برای بازی pes 2013 پچ جدید pes 2013 پچ جدید از pes 2013 پچ جدید دانلود pes 2013 پچ جدید کونامی پچ صورت جدید برای بازی pes 2013 پچ لباس برای بازی pes 2013 پچ لباس پس 2013 پچ نقل و انتقالات بازیکنان در pes 2013 پچ پس 2013 پچ کفش جدید برای بازی pes 2013 پچ کیت جدید برای بازی pes ,
ارسال توسط پیام
 

.

کلید های جدید اضافه شد “۱۳۹۱/۰۴/۳۱″

معرفی: ESET Smart Security یکی از محصولات کمپانی ESET است که کاربران ، امروزه آن را با نام Nod32 می شناسند. Base این شرکت در کشور چک اسلواکی و در شهر براتیسلاوا می باشد. در سال ۱۹۹۲ با ارائه نخستین محصول خود با نام ESET NOD 1.0 شروع به کار کرد. NOD مخفف یک عبارت محلی است: Nemocnica na Okraji Disku که معنی “بیمارستانی در انتهای Disc” می دهد! اشاره به سریال تلویزیونی “بیمارستانی در انتهای شهر” یا همان Nemocnice na kraji města دارد که در  آن کشور در سال ۱۹۷۷ یک سریال تلویزیونی پر بیننده با مضمون درام بود و رابطه بین دکترها و مریض هایشان را به تصویر می کشید.

مزایای این ورژن: نصب سریع و به روز رسانی ساده ، اشغال حافظه کمی از CPU ، به روز رسانی اتوماتیک ، قابلیت ذخیره فایل های Update شده این نرم افزار  برای استفاده در دفعات بعدی و یا در کامپیوترهای دیگر ، عدم ایجاد مزاحمت در هنگام اجرای برنامه ها ، سازگار با Crack نرم افزارها ، سازگار با شبکه و Uninstall ساده ، توانایی غیرفعال کردن برنامه.

معایب این ورژن: عدم توانایی بالا در شناخت و حذف Trojan ، عمر کوتاه Username و Password ها جهت به روز رسانی.

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
 

.

فایل آپدیت آفلاین بروز شد ۱۳۹۱٫۰۷٫۰۱* ساعت ۱۴:۲۷

رایگان، بدون زحمت، نرم افزار امنیتی برای کامپیوتر شما

مایکروسافت سکوریتی اسنشالز (به انگلیسی: Microsoft Security Essentials) یک نرم‌افزار ضدویروس رایگان است که توسط شرکت مایکروسافت برای محافظت کاربران سیستم‌عامل ویندوز در برابر ویروس‌ها، جاسوس‌افزارها، روت‌کیت‌ها و تروجان‌ها ایجاد شده‌است. این نرم‌افزار جایگزین نرم‌افزارهای ویندوز لایو وان‌کر و ویندوز دیفندر گردید که اولی یک ضدویروس تجاری و دومی برای حفاظت کاربران در برابر جاسوس‌افزارها و آگهی‌افزارها بود. دو شرکت سیمانتک و مک‌آفی اعلام کردند که مایکروسافت سکیوریتی اسنشالز بهتر از محصولات آنها نیست در حالیکه شرکت ای‌وی‌جی نظر مثبتی در مورد آن بیان داشته‌است ودر مجموع نظر اکثر کارشناسان در مورد این نرم‌افزار با توجه به مصرف کم منابع سیستمی و رایگان بودن آن مثبت است.



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
 

.

نسخه ی ۱۱٫۵٫۰٫۲۲۸ اضافه شد ۱۳۹۱/۰۳/۱۶

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger(یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است. چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است. تقویت صدا برای چت به صورت صوتی، بازی با دوستان در یاهو مسنجر، رادیو زیبا و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در  این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger:
- اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
- نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسکن خودکار فایل های انتقالی با آنتی ویروس قدرتمند نورتون
- نمایش عکس‌های فلیکر به صورت یک اسلاید شو
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- ارتقای گرافیک لیست دوستان
- تلفیق با نرم افزار پیغام رسان مایکروسافت Windows Live (MSN) Messenger، شما می توانید آی دی MSN دوستان خود را در یاهو مسنجر اضافه کنید و از وضعیت آنلاین بودن آنها مطلع شوید و با آن ها چت کنید!
- امکان ارسال و دریافت فایل هایی تا سقف ۲ گیگا بایت از طریق مسنجر
- تماس رایگان تلفنی بین دو کامپیوتر (PC-to-PC) و تماس بین کامپیوتر و تلفن با کمترین هزینه
- فوروارد تماس به ارئه‌دهندگان خدمات VoIP
- پلاگین (Plugins) های ویژه برای Yahoo! services, eBay, Amazon.com
- داشتن پوسته‌های جدید
- خندانک‌های جدید
- و …



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
 

.

نسخه ی ۵٫۱۰٫۰٫۱۱۶ نصب آفلاین اضافه شد.

۱۳۹۱٫۰۵٫۱۱

Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
آخرین مطالب